De föreningar eller enskilda lag som registrerar en profil hos oss, kan sedan logga in här.
Då händer flera bra, lönsamma och spännande saker.
Så börja med att registrera en profil! Kom igång här!
ICA Maxi Motala arbetar i dagsläget för att gå över från tryckt media till att marknadsföra sig digitalt. Genom Sponsringonline.com kan ägaren, Willy Jernberg, både stötta ideella föreningar och samtidigt sprida kunskap om butiken och erbjudanden på ett miljövänligt sätt.
Det gäller för föreningarna att bli mer moderna och effektiva. Det här med att komma in en gång om året och få pengar till en skylt det existerar snart inte längre, säger Willy Jernberg.
Om föreningarna skickar ut vårt flygblad som länk till sina medlemmar så spar vi in delar av kostnaden för direktreklam och får dessutom en stor spridning. På det sättet gör föreningarna något för att få pengar från oss och vi får svart på vitt om vi får någon effekt.
Om du får en rekommendation om till exempel en bilhandlare av en vän så litar du mer på den bilhandlaren direkt. Det är samma sak när en förening delar vårt budskap, det blir mer trovärdigt på något sätt.
Trovärdigheten! Trovärdighet är ett viktigt ord.
Föreningen ska stå för något positivt och ta socialt ansvar. Framför allt genom att ta hand om barn och ungdomar. Om en sådan förening kan sprida våra digitala flygblad och skapa en digital kommunikation med mina företagskunder så är det ju ultimat.
Jag skulle vilja se vad föreningen arbetar med, vad de gör och hur det går för de olika lagen. Det är bättre att föreningarna sprider den informationen istället för att lokaltidningarna gör det. Om föreningarna använder Sponsringonline som sin medlemssida så ökar ju trovärdigheten ännu mer för vårt samarbete.
Absolut! Att använda sig av tryckt direktreklam är inte bra för miljön. Bara Motala delar idag ut 1,3 miljoner flygblad varje år! Inom några år kommer alla butiker behöva sluta med pappersreklam och här kan Sponsringonline hjälpa till på ett väldigt effektivt sätt.